lørdag den 3. maj 2008

Bowling og en Fortvivlet Trappe

Det er overhovedet ikke en sjov sport. Banerne er skæve, kuglerne triller skævt og pointtavlen snyder.

Måske er jeg bare hysterisk naiv i forhold til mine forventinger omkring mine færdigheder til at bowle. Ellers er det nogle ganske fine anklager, som jeg kommer med.

Men en fakta er, at jeg er yderst elendig til det. Og måske så dårlig at maskinen som sætter keglerne op igen. Fik så ondt af mig, at den valgte at undværre en kegle hver gang det var min tur? Det er en mulighed, og hvis det er sandt, skal jeg da lige takke den, næste gang jeg bowler...?

Fremover holder jeg mig helt klart til at bowle på en WII... For der kan jeg da i det meste vinde, bare en lille smule...



Jeg ved ikke hvad der er galt, men jeg frygter til tider trapper. De er bare lavet til at provokere og irritere mig. Det er altså ikke fordi, jeg er doven, men måske mere fordi de er så kravende.

En anden ting, jeg hader elevatorer.

Ingen kommentarer: