mandag den 26. maj 2008

18 år

Så kom dagen hvor man blev myndig. En befrielse fra forældrendes magt, og befalinger. Det føles godt, men på en måde er det en smule uhyggeligt.

Det mærkelige var at vågne op med sang men ingen gaver. Dem havde jeg nemlig allerede fået i lørdags. Men så må jeg bare selv, gå ud og shoppe nogle gaver til mig i dag.

Men faktisk fik jeg serveret morgenmad i skolen af en veninde, og fik da et pargaver, pakket ind i et tørklæde i en kurv. I kurven var der to Nestea Kaffe, en og en halv hippie handske, en pakke blå og rød kings, morgenbrød og juice.

Selvom det regner og det er koldt vejr, afspejler det nok meget min "artighed" i år. Lidt skræmmende men sandt... Men håber altså at vejret klare lidt op, for så ond, har jeg altså ikke været. Tror jeg xD

Ingen kommentarer: